perjantai 16. toukokuuta 2014

Täällä taas

Nyt on ollut vähän hiljaista kiireiden takia, mutta tänään taas sit lähtee tää kirjoittelu uudestaan käyntiin.
Viime viikko meni ihan hyvin liikkumisien suhteen, mutta tulihan sitä taas syötyä ihan miten sattuu!!
Onneks eilen sain sit skarpattua ja pääsin takas tähän projektiin ja päätin että nyt ollaan sit karkkilakossa ainakin kolme kuukautta. Mulle ei sovi toi yks karkkipäivä viikossa systeemi sit yhtään. Se päivä menee aina ihan läskiks ja jatkuu vielä vähän seuraavaankin.

Viikonlopun jälkeen saan ne mitat, sillä mittanauhaa ei löydy yhtään mistään. Voin jo vaan kuvitella mitä ne mitat on. Mulla on tallella kaikki mun vanhat mitat parin vuoden takaa ja niitä kattellessani pari päivää sit alkoi vituttamaan niin paljon. Miten oon voinut päästää taas itteni tälläseks plösöks?! Voin laittaa uusien mittojen kanssa viimesimmän minkä oon joskus ottanut niin näätte miten paljon sitä läskiä on sit tullu.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti